Voor het volgen van je studie, ontvang je een rekening met de kosten van jouw opleiding. Deze rekening moet je binnen 14 dagen betalen, wanneer dat niet gebeurt, ontvang je een herinnering. Als je ook deze herinnering niet op tijd betaalt, ontvang je een laatste herinnering. Wanneer je ook hier niet op reageert, wordt er een incassobureau ingeschakeld. Heb je vragen over de kosten die op de factuur staan, dan kun je langsgaan bij de studentenadministratie op jouw eigen opleidingslocatie of bij je slb-er .
Wanneer je de kosten niet kunt betalen is het verstandig om gelijk na ontvangst van de factuur zo snel mogelijk (binnen 14 dagen) contact op te nemen met één van de onderstaande afdelingen afhankelijk van jouw persoonlijke situatie. Wanneer je dit op tijd doet kunnen wij jou sneller helpen en voorkom je dat je in aanraking komt met het incassobureau. Wacht hier dus niet te lang mee!
Betalingsregeling via debiteurenadministratie
Kun je je factuur niet in één keer betalen, dan mag je in vier gelijke termijnen betalen. De betalingsregeling moet je aanvragen bij de debiteurenadministratie. Doe dat zo snel mogelijk om extra kosten te voorkomen! Deze afdeling kun je bij voorkeur bereiken door te mailen naar [email protected] of door te bellen naar: 010 89 276 72.
Studentenfonds
Wanneer je jonger dan 18 jaar bent en jouw ouders niet in staat zijn om voor jouw opleiding te betalen, dan kom je mogelijk in aanmerking voor een bijdrage uit een studentenfonds. Op jouw boekenlijst word je hier ook nog een keer aan herinnerd. Heb je vragen bel dan naar het studie info punt op telefoonnummer 010- 290 1020 of stuur een mail via [email protected] Voor meer informatie en de voorwaarden kun je ook even op de website kijken.
Staat de informatie die je zoekt hier niet bij?
We hebben voor jouw de meest gestelde vragen van Albeda studenten op een rijtje gezet.