Aanwezigheid tijdens de bpv
Aanwezigheidsregistratie
Je vult de uren van de bpv in in een digitale urenregistratie. Dit doe je per periode. De werkbegeleider of praktijkopleider keurt deze uren goed. Je geeft aan de opleiding door wie jouw uren gaat goedkeuren. Je geeft de gegevens zelf door (voor- en achternaam, e-mailadres en telefoonnummer) binnen twee weken nadat je bent gestart met de bpv. Je geeft deze gegevens door op het volgende e-mailadres: bpvzoc@albeda.nl.
Als je bpv plaats hier geen gebruik van maakt laat je de uren goedkeuren door de bpv-docent.
Ziekmelding tijdens de bpv
Je meldt je ziek bij de verzuimmedewerker op school, de studieloopbaanbegeleider én op de bpv plaats. De uren die je mist, haal je in. Je maakt daarvoor afspraken met de studieloopbaanbegeleider en je begeleider op de bpv plaats. Er kunnen soms afwijkende afspraken zijn bij een organisatie: dit wordt dan altijd goed aan je uitgelegd voor de start van de bpv. Als je langdurig ziek bent maak je met je studieloopbaanbegeleider en je begeleider in de bpv nieuwe afspraken. Het kan zijn dat de praktijkovereenkomst wordt ontbonden en er een nieuwe bpv plaats wordt gezocht als je weer voldoende hersteld bent om weer bpv te doen.